Raksta :
IESAKU Izlasīt : ...
0

BMW 550i GT Gran Turismo hečbeks vai lepns limuzīns.

 

 

BMW 550i GT Gran Turismo nav gluži jaunums uz Latvijas ceļiem.

Jau ilgāku laiku BMW lolojums ir redzēts dzīvajā (vizuāli) un teikšu atklāti… mazliet mulsina.

Ar kolēģiem pat sanāca strīds, kas ar viņu brauc ?

Vācu pensionārs vai lēnīgs biznesmenis. Spriežot no tehniskajiem auto iespēju datiem gluži par sporta mašīnu mēs viņu nevaram saukt.

Kas tad ir BMW 550i GT Gran Turismo?

Pats pirmais, kas raksturo auto ir pavisam jauna neierasta virsbūve “Sport Activity Vehicle”, kas apvieno sedana, universāla, hečbeka, kupejas, minivena un krosovera īpašības.

No visa pa druskai un rezultātā jauns BMW automobīlis. Pirmizrāde notika 2009.gadā Ženēvas auto izstādē.

BMW 550i GT Gran Turismo uzbūvēts uz jaunas 5 Series sedana paaudzes modificētās platformas. Garumā tas ir 4 998 mm, platumā - 1 901 mm un augstumā - 1 559 mm .

Domāju, ka visi zina, ka pieliktais nosaukumam vārdu salikums “Gran Turismo”nozīmē auto būtību … lielais ceļojums. Jāpiebilst, ka lielais ceļojums notiek ļoti liela komforta apstākļos.

BMW 550i GT 2 BMW 550i GT Gran Turismo hečbeks vai lepns limuzīns.

BMW 550i GT3 BMW 550i GT Gran Turismo hečbeks vai lepns limuzīns.

Aprīkojums pilnībā atbilst automašīnai, kas atrodas uz robežas starp biznesa auto un limuzīnu. Opciju saraksts aizņem vairākas A4 formāta lapas un tajā iekļauts arī viss, ko BMW piedāvā 7.sērijas flagmanim.

Jāpiebilst, ka pašsaprotama lieta ir “head-up” displejs, kas projicē uz vējstikla gan braukšanas ātrumu, gan navigācijas instrukcijas.

BMW 550i GT7 BMW 550i GT Gran Turismo hečbeks vai lepns limuzīns.

BMW 550i GT8 BMW 550i GT Gran Turismo hečbeks vai lepns limuzīns.

BMW 550i GT9 BMW 550i GT Gran Turismo hečbeks vai lepns limuzīns.

BMW 550i GT10 BMW 550i GT Gran Turismo hečbeks vai lepns limuzīns.

BMW 550i GT11 BMW 550i GT Gran Turismo hečbeks vai lepns limuzīns.

BMW 550i GT12 BMW 550i GT Gran Turismo hečbeks vai lepns limuzīns.

BMW 550i GT17 BMW 550i GT Gran Turismo hečbeks vai lepns limuzīns.

BMW 550i GT18 BMW 550i GT Gran Turismo hečbeks vai lepns limuzīns.

BMW 550i GT13 BMW 550i GT Gran Turismo hečbeks vai lepns limuzīns.

BMW 550i GT15 BMW 550i GT Gran Turismo hečbeks vai lepns limuzīns.

BMW 550i GT16 BMW 550i GT Gran Turismo hečbeks vai lepns limuzīns.

Kas vēl ir jocīgi ?

Tas, ka auto tiek pozicionēts ar piekto BMW sēriju. Ar pārliecību varu teikt , ka vairāk piestāvētu septītās sērijas apzīmējumi, vai nu izdomāt kādu jaunu apzīmējumu …piemēram X7.

Daži vārdi par BMW 550i GT Gran Turismo bagāžnieku. Ja jau hečbeks tad saprotams, ka ir piektās auto durvis. Mantas bagāžniekā var iekrāmēt, atverot bagāžnieka vāku pilnībā, vai tikai tā apakšējo daļu.

Aizmugurējos sēdekļus var nolocīt, taču tie neveido līdzenu kravas nodalījuma grīdu.

Uzreiz jāpiezīmē, ka pilnībā atvērtas bagāžnieka durvis vai vāks atstāj masīvas un smagas konstrukcijas iespaidu, bet ir taču elektrisks pievads, kas šo operāciju atvieglo.

 

BMW 550i GT14 BMW 550i GT Gran Turismo hečbeks vai lepns limuzīns.

 

GT cena ir apmēram tādā pašā līmenī kā X5, BMW lielākais apvidus auto. Tāpēc saukt BMW par alkatīgiem nav pamata, ņemot vērā luksusa līmeni, kāds ir GT.

Nav iespējams pārmest nedz apdares materiālu izvēli, nedz montāžas kvalitāti - šis ir tikpat elegants auto, kā 7.sērijas BMW, taču tam ir savs, ļoti pievilcīgs stils.

Lai gan BMW reputācija uzticamības jomā ir teju ne lieliska, GT ir bāztin piebāzts ar elektroniku - tāpēc kļūmju potenciāls teorētiski ir liels.

Piemēram nakts redzamības kamera… jūsu uzmanībai attēls, kā tas izskatās reālajā dzīvē, gaišākās vietas ir siltākie objekti, ko arī nakts redzamības kamera parāda gaišākā krāsā un, protams, brīdina par cilvēku esamību uz ceļa vai to esamību tuvu brauktuvei.

BMW 550i GT19 BMW 550i GT Gran Turismo hečbeks vai lepns limuzīns.

Aizmugurē var izvēlēties “dīvāniņu” vai divas atsevišķas sēdvietas. Lai vai ko jūs izvēlētos, tos var slidināt uz priekšu un atpakaļ.

Turklāt 5.sērijas GT vietas kājām ir tikpat cik 7.sērijas BMW, bet galvai - kā X5 apvidniekā.

Sēdpozīcija ir augstāka, nekā vienā otrā citā krosoverā, sēdekļi ir regulējami ļoti plašā diapazonā, ar lielisku ergonomiku.

Plusu sarakstu var turpināt ar pamataprīkojumā pieejamo panorāmas stikla jumtu, lieliem sānu logiem, kas nodrošina labu pārredzamību.

To gan nevar teikt par aizmuguri - iesakām apsvērt atpakaļskata kameras izvēli papildaprīkojuma sarakstā.

Novatoriskā servisa koncepcija

Inteliģents serviss sākas jūsu BMW automobilī, kurā jūs varat jebkurā brīdī uzzināt savu servisa statusu. Sistēma nepārtraukti uzrauga datus par nolietojumam pakļautajām rezerves daļām un šķidrumu līmeni.

Dati tiek glabāti jūsu automobiļa atslēgā, un jūsu BMW servisa centrs var tos nolasīt nākamā servisa apmeklējuma laikā, tā nodrošinot tieši jūsu vajadzībām pielāgotu servisa plānu, kas ir viegli pielāgojams, ekonomisks un ātrs.

Zināmi trīs motori, ar kuriem tiks aprīkots jaunums: 3,0 - litru 306 - spēku turbomotors priekš 535i GT (6,5 sekundes līdz “simts”) un 4,4 - litru 408 - spēku turbo V8 priekš 550i GT (5.5 sekundes līdz “simts”), kā arī 3,0 - litru turbodīzelis ar 235 z.s. jaudu priekš 530d GT (6.9 sekundes līdz “simts”).

Standarta specifikācija nodrošina GT komfortam atbilstošu gaitu, tomēr sportiskums nav tāds, kādu gribētos redzēt no BMW. Uz šosejas tam nav ne vainas, taču pagriezienos ir jūtama virsbūves sānsvere.

Tāpēc jau rodas jautājums, kas ar viņu brauks ?

Domāju, ka taupīgs vācu bagāts pensionārs, jo sēdvieta ir augsta, dinamika apmierina un ir prestiži. Lūk viņiem piemērots BMW 530 GT Gran Turismo variants :

Virsbūves tips hečbeks
Durvju skaits 5
Sēdvietu skaits 4
Dzinēja tilpums (m3) un tips 2993/6
Degvielas veids dīzeļdegviela
Maksimālā jauda (ZS/apgr.min.) 245/4000
Maksimālais griezes moments (Nm/apgr.min.) 540/1750
0-100 km/h (sekundes) 6,9
Maksimālais ātrums (km/h) 240
Piedziņas tips pilnpiedziņa
Garums (mm) 4998
Platums (mm) 2132
Augstums (mm) 1559
Telpa galvai priekšpusē (mm) nav datu
Telpa galvai aizmugurē (mm) nav datu
Telpa kājām priekšpusē (mm) nav datu
Telpa kājām aizmugurē (mm) nav datu
Bagāžnieka minimālais tilpums (litri) 440
Bagāžnieka maksimālais tilpums (litri) 1700
Apgriešanās diametrs (m) 12,2
Vilktspēja (kg) 2100
Pašmasa (kg) 2090
Degvielas patēriņš pilsētā (l/100 km) 8,5
Degvielas patēriņš ārpus pilsētas (l/100 km) 6,0
Vidējais degvielas patēriņš (l/100 km) 6,9
Degvielas tvertnes ietilpība (litri) 70
CO2 (g/km) 183

BMW 550i GT20 BMW 550i GT Gran Turismo hečbeks vai lepns limuzīns.

BMW 550i GT21 BMW 550i GT Gran Turismo hečbeks vai lepns limuzīns.

BMW 550i GT23 BMW 550i GT Gran Turismo hečbeks vai lepns limuzīns.

Un nobeigumā kārdinājuma video…

Žēl, bet Latvijas penšiem būs padārgi !

  • Neesi slinks...padalies ar draugiem :wpml_mail

  • Tweet
    NOTEIKTI APSKATIES CITAS KLlproject.lv LAPAS, TUR IR DAUDZ INTERESANTU ZIŅU !
    Ja ir interese par rakstiem ... spied uz RSS Ikonas, ievadi savu e-mail un viss notiksies... (saņemsi savā e-pastā jaunākos rakstus par baltu velti, tas taču ir jauki ! ) > > > > >
    Atzīmēti ar sakrtību: , , ,

    Atstājiet komentāru

    XHTML: Jūs varat izmantot šos skriptiņus: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>

    LATVIJA...SABIEDRĪBA...INTERESANTI JAUNUMI...

    TICI VAI NETICI

    CEĻOJUMI un...

    INTERESANTI

    MOMENTI ft...

    HUMORS

    LIEPĀJNIEKS

    TEHNOLOĢIJAS &

    TAS VAR INTERESĒT

    AUTO

    FOTOGRAFĒTAIS un...

  • KĀPĒC !
  • Degvielas cena Lietuvā, pārrēķinot no litiem latos, ir praktiski tāda pati, kā pie mums, atšķirība ir pāris santīmos. Taču ir viens "BET". Mēs lejam degvielu un katru gadu, ejot tehnisko apskati, maksājam ceļa nodokli. Lietuvieši apskati iet reizi divos gados, bet ceļa nodoklis viņiem ietverts degvielas cenā. Lietuvietis izbrauc to pašu, bet izdevīgāk. Un pa daudz, daudz reižu labākiem ceļiem. Kur tie mūsu nodokļi paliek, es, protams, nezinu, bet ceļi kaimiņos ir vienkārši fantastiski labi !
  • KĀPĒC !
  • Rudenī prognozē elektrības cenas kāpumu mājsaimniecībām. Pieaugums varētu būt līdz pat 11,31 santīmam par kWh. Vislielāko iespējamo cenu kāpumu izjutīs iedzīvotāji, kas gadā izmanto līdz 1200 kWh. Tiem iedzīvotājiem, kas patērē 200 kWh mēnesī jeb 2400 kWh gadā, maksa par pirmajām 1200 kWh tiks aizstāta ar par 38% augstāku cenu, bet pārējās - ar par 6% augstāku cenu. Vidēji veidojas pieaugums par 22%.
  • KĀPĒC !
  • Valda Dombrovska valdība runā par to, kā nekādā gadījumā netikšot pieļauts, lai no „Liepājas metalurga” sanāktu otrs „Parex”, tie ir meli un muļķu meklēšana. Patiesībā tas jau tagad ir otrs (ja precīzāk, vismaz ceturtais) „Parex” – un vienīgais jautājums ir tikai tas, cik tieši nodokļu maksātājiem izmaksās šis Valda Dombrovska valdības un konkrētu tās ministru nolaidības, tuvredzības un vienkārši muļķības rezultāts. Ja valsts steidzami neiedod „Liepājas metalurgam” to, to un vēl to, krāsnis izdzisīs. Toties “LM” īpašnieki varēs smaidīt, kā to dara Kargins.